Çağrı Merkezi

Karşıyakalılara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla Çağrı Merkezi’ni devreye aldık. Artık Karşıyakalılar; öneri, talep ve şikayetlerini 444 1 KSK (575) numaralı telefonu arayarak anında belediyemize iletebiliyor.

Hızlı Ve Etkin Çözüm

Gelen çağrılar, uzman ekip tarafından ilgili müdürlüklere yönlendiriliyor. Birimlerde görevli Çağrı Merkezi sorumluları da öneri ve talepleri çözüme kavuşturuyor ya da sorunun neden çözülemediğini tespit ediyor. Sonuçlar yine telefonla, çağrı sahiplerine bildiriliyor.

Engelsiz Mesaj

Ayrıca, ‘Engelsiz Mesaj’ uygulaması sayesine, konuşma ve işitme engelli vatandaşlarımız da Çağrı Merkezi’nden yararlanabiliyor. 444 1 575’e kısa mesaj göndererek istek, şikayet ve önerilerini iletebilen vatandaşlarımız, yanıtlarını da yine kısa mesaj yoluyla alıyor.