'444 1 KSK' ile Çözüm Artık Daha Kolay

Karşıyakalılara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak için hayata geçirdiğimiz çalışmalar kapsamında Çağrı Merkezi'ni devreye soktuk. Proje sayesinde; öneri, talep ve şikayet sahibi vatandaşlarımız, 444 1 KSK (575) numaralı telefonu arayarak çağrı merkezine ulaşabiliyor. Gelen telefonlar, 6 kişilik çağrı merkezi ekibi tarafından değerlendirilerek ilgili müdürlüklere gönderiliyor.

Birimlerde görevlendirilen çağrı merkezi sorumluları, gelen öneri ve talepleri çözüme kavuşturuyor ya da sorunun neden çözülemediğini aktarıyor. Sonuçlar yine telefonla, çağrı sahiplerine bildiriliyor. 7/24 faaliyette olan çağrı merkezi sayesinde vatandaşlar belediyeye gelerek dilekçe yazmaktan kurtulurken, sorunlar dijital ortamda çözülüyor.