17.07.2015

Çağrı Merkezi 'Çözüm Merkezi'

Karşıyakalılara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak için Karşıyaka Belediyesi tarafından bir yıl önce kurulan Çağrı Merkezi, toplamda 5 binin üzerinde Karşıyakalı tarafından tercih edildi. İşitme ve konuşma engelli vatandaşların SMS’le ulaşabildiği 444 1 575 (KSK) hattı, engelleri de ortadan kaldırdı. Öneri ve talepler dinlendi, kısa sürede çözüme kavuşturuldu.

1 Yılda 5000 Kişi Aradı

Sosyal ve kültürel projelerle adından söz ettiren Karşıyaka Belediyesi, geçen yıl hizmete soktuğu ‘Çağrı Merkezi’ ile Karşıyakalı vatandaşlar ve belediye arasında 'çözüm köprüsü' oldu. Vatandaşlar öneri, talep ve şikayetlerini 444 1 KSK (575) numaralı telefonu arayarak çağrı merkezine iletti. 6 kişilik bir ekiple hizmet veren çağrı merkezine, bir yılda 5 binin üzende vatandaş ulaştı. Öneri ve talepler alınarak ilgili müdürlüklere gönderildi. Müdürlüklerden gelen sonuçlar ise yine aynı hızla çağrı sahiplerine bildirildi.

Engelsiz Mesaj

Vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek için kurulan Çağrı Merkezi’nde dezavantajlı vatandaşlar da unutulmadı. ‘Çağrı Merkezi’nde SMS yoluyla hizmet alabilen engelli vatandaşlar için “Engelsiz Mesaj” hizmeti de devreye sokuldu. 1 yılda pek çok engelli vatandaş belediyeye, öneri ve taleplerini cep telefonlarından kısa mesaj atarak anında iletti.

“Bize Bir Telefon Kadar Yakınlar”

Karşıyakalılara daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek ve sorunları en kısa sürede çözmek için çağrı merkezini kurduklarını söyleyen Karşıyaka Belediye Başkanı Hüseyin Mutlu Akpınar, “ 1 yıl içerisinde 5 bin vatandaşımız 444 1 KSK’yi (575) arayarak ya da mesaj çekerek öneri, şikayet ya da kentle ilgili hayallerini bizlerle paylaştı. Biz halka en iyi ve etkin hizmeti vermek için çalışmalarımıza ara vermeden devam edeceğiz. Vatandaşlarımız ne zaman isterse, belediyemiz bir telefon kadar yakında” dedi.