10.01.2015

Çağrı Merkezi'nde "Engelsiz" Dönem

'Çağrı Merkezi’ kurarak hizmette kaliteyi ve hızı artırmayı hedefleyen Karşıyaka Belediyesi, işitme ve konuşma engelli vatandaşların da bu imkandan yararlanabilmeleri için ‘Engelsiz Mesaj’ uygulamasını başlattı. Artık, 444 1 KSK (575) numaralı Çağrı Merkezi hattına, cep telefonlarından SMS atılabilecek ve aynı şekilde geri dönüş alınacak.

SORUNLAR HIZLA ÇÖZÜLECEK
Dezavantajlı vatandaşlar için daha yaşanabilir bir kent yaratmayı hedefleyen Karşıyaka Belediyesi, ‘Çağrı Merkezi’ni engelsiz hale getirdi. Belediye, işitme ve konuşma engelli kişilerin de 444 1 KSK (575) hattını rahatlıkla kullanabilmesi için “Engelsiz Mesaj” hizmetini devreye soktu. Bundan böyle engelli vatandaşlar öneri, talep veya şikayetlerini cep telefonlarından kısa mesaj atarak anında belediyeye iletebilecek, sorunlar çok daha hızlı şekilde çözülecek.

ÖZEL EĞİTİMLİ EKİP
Uygulamaya göre; vatandaşların 444 1 575 numaralı hatta gönderdiği SMS'ler Çağrı Merkezi’nin özel eğitimli ekibi tarafından değerlendirilecek. Ekip, ilgili müdürlüklerle iletişime geçerek çözüm sağlayacak ya da sorunun neden çözülemediğini tespit edecek. Sonuçlar en kısa sürede, yine kısa mesaj yoluyla başvuru sahibine bildirilecek. Görme engelli vatandaşlar için ise kısa süre sonra 'Tek Tuşla Çağrı Merkezi' uygulaması başlatılacak.

ARAMIZDA ENGEL YOK
Karşıyaka Belediye Başkanı Hüseyin Mutlu Akpınar, “Halkımıza daha hızlı, kaliteli hizmet vermek ve sorunları en kısa sürede çözmek amacıyla kurduğumuz Çağrı Merkezi’ne artık işitme ve konuşma engelli vatandaşlarımız da rahatlıkla ulaşabilecek. Çok yakında görme engelliler için de tek tuşla arama uygulamasını başlatacağız. Kentimizi, sokaklarımızı engelli kullanımına uygun hale getirirken, tüm hizmetlerimizden sorunsuzca yararlanabilmeleri için de var gücümüzle çalışıyoruz, aramızdaki engelleri tek tek kaldırıyoruz” dedi.