Karşıyaka Belediyesi Anaokullarında Mezuniyet Heyecanı
20 Haziran 2026
Karşıyaka Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren
anaokulu ve oyun odalarındaki öğrenciler için mezuniyet töreni düzenlendi.
Ahmet Piriştina Balkan Kültür Merkezi’nde düzenlenen törenlerde rengarenk
gösterilerini sergileyen öğrenciler, diplomalarını büyük bir heyecanla teslim
aldı. Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, “Emeğiyle yaşamlara dokunan
öğretmenlerimize teşekkür ediyor, tüm öğrencilerimize başarılar diliyorum”
dedi.
Eğitimde
fırsat eşitliğinin sağlanmasına katkıda bulunacak hizmetlerini sürdüren Karşıyaka
Belediyesi bünyesinde eğitim veren anaokulları ve oyun odalarında, 2025-2026
eğitim öğretim dönemi tamamlandı. 8 anaokulu ve 2 oyun odasından mezun olan 6
yaş grubu öğrencileri için Ahmet Piriştina Balkan Kültür Merkezi’nde mezuniyet
törenleri düzenlendi. Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal da törene
katılarak öğrencilerin mutluluğuna ve ailelerin gururuna ortak oldu. Sahne
performanslarını ilgiyle izleyen Başkan Ünsal, çocukları tebrik ederek
başarılar diledi.
İlk Kez Kep Attılar
Gerçekleştirilen
etkinliklerde öğrenciler, aylardır hazırlandıkları gösterileri ailelerinin ve
öğretmenlerinin beğenisine sundu. Rengarenk kostümleriyle sahne alan çocuklar;
dansları, müzik performansları ve yaratıcı gösterileriyle izleyenlere unutulmaz
anlar yaşattı. Mezun olan öğrencilerden Ayşe Eylül Kızılata, Arven Özvere’ e
Türk Bayrağı teslim etti; miniklerin bayrak sevgisi katılımcılara duygu dolu
anlar yaşattı. İlkokula adım atmaya hazırlanan öğrenciler, diploma heyecanını
kep atarak taçlandırdı.
“Çağdaş ve Nitelikli Eğitim”
Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, “Bu güzel heyecana ortak olduğumuz için çok mutluyuz. Biz anaokullarımızda çocuklarımızın gelişimine en iyi şekilde katkı sunmak amacıyla çalışmalarımızı yürütüyoruz. Çocuklarımızın vatanına, milletine faydalı; Atatürk ilkelerine bağlı bireyler olarak yetişmeleri en büyük amacımız. Öğrencilerimizin eğitiminde ve duyarlı bireyler olarak yetişmesinde hassasiyetle gayret gösteren öğretmenlerimize de ayrıca teşekkür ediyorum. Tüm öğrencilerimizin yolları açık, hayatları güzel olsun. Anaokullarımızda verdiğimiz çağdaş ve nitelikli eğitim modellerimizi geliştirerek aydınlık yarınlara katkı sunmaya devam edeceğiz” diye konuştu.